donderdag 6 december 2012

Hij komt, hij komt...

Oef, dit jaar behoor ik blijkbaar tot de brave kindertjes! Ook al is de Sint momenteel op vakantie in het Belgenlandje, hij is me toch niet vergeten hier in zijn thuisland. Maandag kwam de postbode met een leuke verrassing aandraven! Een postpakketje vol met echte Belgische chocolade. In het begin van november kreeg ik ook al een leuke verrassing in de vorm van chocolade sinten en zwarte pieten.


Ziehier mijn Sinterklaaspakketje voor dit jaar! Meme heeft me via Jasper nog de typische meme-chocolaatjes bezorgd. De andere chocolade van in november kon helaas niet meer op de foto omdat die al opgefret is. Al een geluk dat het hier de streek van de mandarijnen en appelsienen is...

Speciale dank aan tante Marijke, nonkel Luc en meme!

Intussen is het hier vandaag een feestdag in Spanje. Helaas, het zou wel mooi geweest zijn, is het niet om de verjaardag van de heilige man te vieren, want het is hier vandaag 'Dia de la Constitucion'. Dus trek ik met mijn bezoekers, het lieve 4-tal uit Castellon/Gent, het stad in! We hebben het ladiesweekend gisterenavond alsvast al goed ingezet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten