woensdag 19 september 2012

D-Day

Vandaag is het zover! De dag van vertrek richting Huelva... Vandaag om 16u30 gaan we de lucht in. Straks begint mijn Erasmusavontuur! De valiezen zijn intussen klaar, de vliegtuigtickets liggen bij de handbagage en het logement voor de eerste dagen is ook geregeld. Donderdag en vrijdag gaan we op kotenzoektocht (hopelijk met succes), zodat we zaterdag en zondag toch ook nog wat vakantie kunnen nemen :).

Dit wordt dus de laatste blogpost vanuit Belgiƫ. Hierna zal ik jullie wat jaloers proberen te maken met idyllische foto's vanuit Andalucia ;).

In Spanje zal ik op verschillende manieren te bereiken zijn. Voor dringende zaken bel/sms je me best op mijn Spaans nummer (dat laat ik weten van zodra ik me een Spaans nummer heb aangemeten). Anders kan je nog steeds terecht op mijn Belgisch nummer, maar dat laat ik overdag op mijn kot. Uiteraard zijn er ook nog verschillende manieren om me via internet te bereiken. En natuurlijk is iedereen welkom in Spanje voor een bezoekje ;). Voor wie me een ouderwetse brief wil schrijven of een postpakketje wil opsturen: van zodra ik een verblijfplaats gevonden heb, laat ik ook mijn adres weten.

Voor wie nog niet goed weet waar Huelva precies ligt:
Inderdaad, in dat zuidelijke deel van Spanje. Zo'n 100 kilometer verwijderd van Sevilla naar de kant van Portugal toe. Ben ik geen gelukzak dat ik 5 maanden lang in een vrij zomers klimaat mag gaan leven ;)?

Hasta luego, amigos!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten