donderdag 13 september 2012

Eindelijk zekerheid!

Eindelijk was het vanmorgen zo ver! Na maanden lang in onzekerheid zou ik vandaag te weten komen of ik binnenkort op Erasmus mocht vertrekken, maar daarvoor waren goeie punten nodig... Ik stond letterlijk te trillen op mijn benen toen ik uiteindelijk de bevestiging op mijn puntenbriefje zag: ik had genoeg studiepunten behaald om op Erasmus te mogen gaan! De bestemming wist ik vooraf al: Huelva!

Uiteraard ben ik heel blij dat mijn punten goed waren en ik kijk er erg naar uit om 5 maanden in Spanje te leven, maar tegelijkertijd zal ik iedereen hier thuis uiteraard wel missen. Gelukkig ben ik niet de enige die op Erasmus moet en er zullen ongetwijfeld (hopelijk?) toch wat bezoekjes van familieleden en vrienden volgen ;).

Op deze blog hoop ik diegene die me wat willen volgen op de hoogte te houden van mijn avonturen in Huelva. De vlucht is intussen al geboekt en vanaf woensdag 19 september 2012 wordt Huelva voor 5 maanden lang mijn vaste verblijfplaats. Spannend dus!

Tot zeer binnenkort!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten