donderdag 27 september 2012

ESN Where Are You From Party + Voorstellen roomies!


¡Hola!
Gisteren ben ik naar mijn eerste ESN Party geweest en ik moet zeggen: het was geslaagd! We verzamelden pas om 0u45 aan Plaza de las Monjas om dan rond 1u samen naar de discotheek te trekken. De naam zegt het zelf, het feestje werd georganiseerd door ESN Huelva. Dat is een organisatie die allerlei activiteiten organiseert voor de Erasmusstudenten in hun stad. Zo ga ik zaterdag samen met Viorica (zie verder) mee met een Boat Trip. Fingers crossed dat het mooier weer wordt dus.. Het was de bedoeling dat je de kleuren van je vlag op je gezicht schilderde zodat iedereen in een oogopslag kon zien waar je vandaan komt. De ESN organisatie had ook voor zeer democratische prijzen gezorgd: €1 voor een pintje en een shotje, €2 voor soft drinks (zoek de logica). Ik hoef dus niet te zeggen dat het daar een serieus feestje werd!

Het waren dan wel geen Belgische pintjes (het was Cruzcampo), maar het smaakte toch ;)!
Ik moet jullie trouwens nog voorstellen aan twee lieve meisjes die de komende maanden een belangrijk deel van mijn Erasmusverblijf zullen vormen: mijn roomies!

In het midden staat Nicole, ook een Belgische. Zij volgt ook Toegepaste Taalkunde in Gent en ik zal waarschijnlijk dezelfde lessen volgen als zij in Spanje. We zullen dus zowel roomies als studiegenoten zijn. Het rechtse meisje in Viorica, het Roemeens meisje. Zij studeert Economie en binnenkort komt een vriendin van haar ons gezelschap vervoegen.

¡Adios!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten