zondag 30 september 2012

Verslag weekend 29 september


Hallo iedereen!
Dit wordt een vrij lange blogpost van mijn weekend. Om het niet te saai te maken heb ik er heel wat beeldmateriaal bijgevoegd, want beelden zeggen nog altijd meer dan woorden ;).
In afwachting van het filmpje van het appartement heb ik iets voor jullie. Ik heb me een beetje beziggehouden terwijl we onze siësta hielden! Typisch mij zullen jullie denken :).


Tadaa! Een plattegrond van ons appartementje! De schaal zit hier en daar waarschijnlijk wat verkeerd, maar zo krijgen jullie toch een beetje een idee van hoe het appartement eruitziet ;). Het plannetje spreekt vrij voor zich denk ik. De dubbele kamer is die van Viorica (ze deelt die vanaf vanavond met haar vriendin). De kamer links van die van Viorica is de kamer van Nicole. De kamer naast de badkamer is dus de mijne! Zoals je ziet is het geen heel erg groot appartement, maar het is ideaal voor vier meisjes. Onze vierde roommate kwam vanavond aan, ze heet Anka. De komende dagen zullen we haar hopelijk snel beter leren kennen!
Zaterdag was er opnieuw een ESN-feestje. Deze keer was het de ESN Boat Party! Ik ging er samen met Viorica heen. Helaas viel het weer een heel klein beetje tegen. Er was redelijk veel bewolking, dus de zonsondergang konden we niet zo goed zien. Al een geluk dat het niet begon te regenen… De sfeer aan boord was echt ge-wel-dig! Iedereen was in partystemming (misschien had de gratis sangria daar wel iets mee te maken) en je zag iedereen genieten van de mooie uitzichten. Hier enkele sfeerbeelden:




 

Ik had graag ook nog voor wat filmpjes gezorgd om de sfeer op de boot goed te kunnen weergeven. Helaas is het internet van zowel het internetcafé als de universiteit te traag :(. Filmpjes zullen dus voor een andere keer zijn!
Op zondag zijn we eindelijk naar het strand geweest! Op de boottocht van zaterdag hadden we al eens lang Punta Umbría gevaren, maar nu waren we er eindelijk zelf. Vandaar, hoe kan het ook anders, enkele sfeerbeelden:


Tot de volgende blog!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten