vrijdag 16 november 2012

2 weken vol bezoek

Het is al een tijdje stil op de blog en ik heb daar een heel leuke reden voor: sinds vorige week maandag, 5 november, heb ik al constant bezoekers over de vloer gehad! Eerst zijn mijn ouders samen met tante Marijke en nonkel Luc voor een week gekomen, afgelopen maandag kwam Lindsey voor 2 dagen en sinds woensdag ben ik eindelijk terug herenigd met mijn liefje! Het was leuk om zowel maandag als woensdag gewoon van de 'salidas' naar de 'llegadas' te lopen :).

Er komt uiteraard uitgebreid verslag op de blog, maar eerst en vooral wil ik genieten van de tijd die me nog rest met Sander. Zondagochtend vertrekt hij namelijk al terug naar het Belgenlandje en dan moet ik meteen beginnen blokken voor een tussenexamen op 20 november! Daarna kan ik jullie een update bezorgen ;).

Tot snel dus!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten