vrijdag 5 oktober 2012

WE HEBBEN INTERNET!!

Dag iedereen!

Finally, por fin, eindelijk: we hebben internet! Een vriendelijk meneertje kwam ons vanmiddag omstreeks 17u uit ons lijden verlossen. Na bijna 2 weken over en weer 'getsjool' naar de unief met onze laptop in ons rugzakje, kunnen we nu eindelijk internetten en Skypen en dergelijke vanop ons bed of vanuit onze zetel! We hebben ook een vaste telefoon, dus wie me wil bereiken op onze vaste lijn kan terecht op volgend nummer: +34 959 048 730. Binnenkort komt er dus ook een filmpje online van het appartement. Ik heb ondervonden dat filmpjes uploaden nogal veel tijd in beslag kan nemen, dus ik zet het online als ik eens veel tijd heb ;). Er is trouwens een foutje in het adres geslopen dat ik eerder eens heb gegeven. We wonen dus in Avenida Cristobal Colon 83bis 4°A, 21002 Huelva. Let er dus goed op dat je die 'bis' vermeld. Anders zouden jullie cadeautjes wel eens bij de buren terecht kunnen komen...

Intussen ben ik er ook in geslaagd om een verkoudheid op te doen! Gisteren werd ik wakker met keelpijn. Vanmorgen was die keelpijn weg, maar werd ik getrakteerd op een verstopte neus. Leuk is anders dus! Vraag me niet hoe ik een verkoudheid kan opdoen in zo'n prachtig weer. De hemel was hier de afgelopen dagen namelijk helderblauw en het kwik bereikte steeds de 30°... Me goed verzorgen is de boodschap, want morgen trekken we met ESN richting Sevilla!

Tot zover deze update vanuit Huelva. Nu gaan we vieren dat we internet in ons appartementje hebben! We weten nog niet wat het wordt, maar ik hoop stiekem op tapas ;).

Tot de volgende!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten